link_mdr


doreta bez recepty
duomox bez recepty
izotek bez recepty

aktualności
2015 :
  1. 1 - 12 |
  2. 13 - 24 |
  3. 25 - 30 |
  min min min min min min min min min min min min
15 marca 2015

Projekt Rowerowy Wrocław II z numerem 1 w tegorocznej edycji WBO

Miło nam poinformować, że po skucesie zeszłorocznego projektu nr 269 do Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, w tym roku chcemy kontyunuować pasmo sukcesów, tym razem jednak pod numerem pierwszym :)

Projekt "Rowerowy Wrocław II" otrzymał nr 1 - i na ten numer będziemy Was zachęcać do głosowania. W dalszym ciągu stawiamy na najwyższą półkę (w tym roku to 2 mln zł), w dalszym ciągu skupiamy się na centrum miasta. Tym razem projekt RWII polega na wyznaczeniu pasów rowerowych oraz niezbędnych śluz i sygnalizacji dla rowerów na następujących ulicach:

Świdnicka (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-w kier. północnym od pl. Kościuszki do ul. Bożego Ciała;
-w kier. południowym od ul. Podwale do ul. Piłsudskiego;

Bożego Ciała i Widok (część najbardziej uczęszczanej przez rowerzystów trasy w mieście)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

pl. Orląt Lwowskich (zapewnienie ciągłości dla trasy, która powstała na Braniborskiej)
-w obu kier. od ul. Braniborskiej do Podwala;

św. Katarzyny i Piaskowa (połączenie pl. Nankiera z pl. Dominikańskim w obu kierunkach)
-pas i kontrapas dla rowerów na całej długości;

Grodzka (fragment trasy wokół ścisłego centrum)
-w kier. wschodnim od Szewskiej do Piaskowej;

Grabiszyńska (obecnie najbardziej nieprzyjazna dla rowerzystów areria w mieście)
-w kier. zachodnim od pl. Legionów do Zaporoskiej;

Drobnera, Dubois, Mieszczańska, Jagiełły (główna trasa bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. na całej długości;

Sienkiewicza (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w obu kier. od pl. Bema do Sępa-Szarzyńskiego;

Kochanowskiego (trasa łącząca bez zbędnych objazdów m. Jagiellońskie z m. Szczytnickim)
-w obu kier. od Mostu Szczytnickiego do Mostów Jagiellońskich;

Peronowa (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. północnym na całej długości;

pl. Społeczny (ważne skrzyżowanie w centrum łączące strumienie z różnych kierunków)
-w obu kier. od Mostu Grunwaldzkiego do Traugutta (oś wschód-zachód);
-w obu kier. od Purkyniego do pl. Wróblewskiego (oś północ-południe);

Podwale (główna ulica bez udogodnień dla rowerzystów)
-w kier. południowym: od Oławskiej do Kołłątaja;
-w obu kier. od Krupniczej do pl. Orląt;

Stawowa i Borowska (ważny fragment w rejonie Dworca Głównego bez udogodnień dla rowerów)
-w kier. południowym od Piłsudskiego do Swobodnej;

Zachodnia (samograj)
-w obu kier. na całej długości;



ilosc komentarzy:
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ - dnia 2024 - 04 - 27
     
   
lista pozostałych artykułów w dziale aktualności
 
home
o nas
działania i opinie
miasto
rekreacja
biblioteka
warto wiedzieć
aktualności
prasa